2010-04-15

after sunset

Click thumbnail, and large size photograph can be seen.




Camera : Panasonic LUMIX DMC-GF1
Lens : MC PENTACON auto 1.8/50 (JENA)
+M42 to micro Four Thirds Adapter with tilt function

2 comments:

  1. Yokoさん, はじめまして!Kapibaraです。
    私は今日突然Yokoさんのブログを見つけて、すぐに好きになりました。(^^)綺麗な写真を見せてくれて有難うございます。Yokoさんがカメラで撮ってくれた写真は本当に不思議だと思います。面白い効果ですね。私も写真を撮ることが好きです。マクロと自然の写真を撮る事に興味があります。私はロシア人です。モスクワで住んでいます。私はモスクワのことをブログに書いています。時間と興味があれば、是非来てください。私もYokoさんのブログへまた遊びに来ます!

    ReplyDelete
  2. Thank you for visiting my blog.
    Very glad that you liked my photograph. (^-^)
    I saw your blog.
    I like photograph of the snow.
    In Moscow, it seems to be very cold.
    However, because the snow doesn't pile in Tokyo, the photograph of the snow scene cannot be taken.
    I want to see your photograph of Moscow and Russia more!
    And your Japanese is perfect!
    Very surprised at your comment.

    Thank you!

    ReplyDelete

I am not good at English. Please do comprehensible writing.